דונלד טראמפ מלך או נפילת עולם

דונלד טראמפ מלך או נפילת עולם

ארצות הברית:" טוויטר, פייסבוק וסנאפ סוגרים זמנית את חשבונותיו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לאחר שפרסמו טענות למרמה בבחירות בארה"ב" איך הולך האיש הגדול הזה הביתה?

‏"הקונגרס אישר את תוצאות הבחירות: ביידן והאריס השיגו את הרוב כנשיא וכסגנית הנשיא שיושבעו ב20 בינואר." ובכן נשמע שהוא לא ממש הולך, מאז שהוכרז ש"ג'ו" (ביידן או ג'ו הישנוני כפי שהוא כינה אותו) זכה בבחירות לנשיאות 2020, טוען טראמפ כי הכל עלילה, גנבו לו את הבכורה והוא מתעקש בכוח – לא רוצה ללכת!

מיהו דונלד טראמפ וכמה זה נשמע מוכר?

דונלד טראמפ, או בשמו המלא דונלד ג'ון טראמפ, (נולד ב- 14 ביוני 1946, ניו יורק, ארה"ב), נשיא ארצות הברית ה -45 (2017–21).

טראמפ היה יזם בתחום הנדל"ן ואיש עסקים שהחזיק, ניהל או קשר את שמו למספר מלונות, בתי קזינו, מגרשי גולף, אתרי נופש ונכסי מגורים באזור ניו יורק ובעולם. משנות השמונים טראמפ נתן את האפשרות לעשות שימוש בשמו, גם לעשרות מיזמים קמעונאיים – כמו קווי ביגוד ממותגים, אוכל, ריהוט – ולאוניברסיטת טראמפ, שהציעה ימי עיון בחינוך נדל"ן בין השנים 2005-2010.

התאגיד "ארגון טראמפ", כלל כ -500 חברות המעורבות במגוון רחב של עסקים, כולל מלונות ואתרי נופש, נכסי מגורים, סחורה ובידור וטלוויזיה.

נשיא ארצות הברית ה-45, שמכהן בתפקיד מ-20 בינואר 2017 וצפוי לסיימו ב-20 בינואר 2021. טראמפ היה גם לאחד הנשיאים המכהנים הוותיקים ביותר, לאחר שנשבע לתפקיד כשהיה בן 70. הוא היה גם הנשיא הראשון שהועמד לדין במהלך כהונתו הראשונה.

במהלך קמפיין הבחירות שלו, 'להפוך את אמריקה לגדולה', הבטיח טראמפ: רפורמה כלכלית, בזמן שהוא עסוק ביישום התוכנית לצמיחה כלכלית, הוא צנח…מי הפסיקה את המהלך? קורונה!!

מה מצבו הכלכלי האישי של הנשיא?

הנשיא עשה את רוב הונו בעיקר מעסקי הנדל"ן. הערכותיו של פורבס מעמידות את שוויו הנקי בשני מיליארד דולר, ואילו תביעותיו האישיות קרובות יותר ל -10 מיליארד דולר.

איך זה יגמר?

"‏טראמפ הוציא הודעה לתקשורת: למרות שאני לא מסכים עם התוצאות – תהיה העברת שלטון מסודרת."

נפגש בבחירות הבאות!